Μύθοι, θρύλοι, στίχοι, ρήσεις, γνωμικά, αποφθέγματα, με εικαστική απόδοση σε δύο, τρείς και τέσσερις διαστάσεις...

Καλωσορίσατε στον ψηφιακό εκθεσιακό μου χώρο, εύχομαι να περιηγηθείτε ευχάριστα στα χνάρια που αφήνει συνεχώς η τέχνη κάθε μορφής στην καρδιά μου, στο μυαλό μου, στην ψυχοσύνθεση μου..

Σας ευχαριστώ και σας εύχομαι καλή διαμονή.

Ρήμος Αργύριος

© All rights reserved.

*Κάποιες εικόνες είναι πολύ πιθανό να διαφέρουν σε φωτεινότητα, κοντράστ και χρώμα σε σχέση με το πρωτότυπο!

"Γιατί?"

Ο άνθρωπος είναι το μόνο πλάσμα που αρνείται να είναι αυτό που είναι.
Albert Camus

"Γιατί?"

πλαστικό και ακρυλικό σε καμβά
100 x 120
2013




Ένα άλογο, ένα άλογο.Το βασίλειό μου για ένα άλογο.
Γουίλιαμ Σαίξπηρ

"Όνομα δίχως άλογο"

πλαστικό και ακρυλικό σε καμβά
2011




Ερωτισμός είναι να δίνεις στα σώματα την ακρίβεια του πνεύματος.
George Perros

"Ουράνιος έρως"

πλαστικό και ακρυλικό σε καμβά
2012





Όταν προσεύχεσαι, καλύτερα η καρδιά σου να μην έχει λόγια, παρά τα λόγια σου να μην έχουν καρδιά.
John Bunyan

"Προσευχή"

πλαστικό και ακρυλικό σε καμβά
2011






Αγαπώ υπερβολικά τη χώρα μου για να είμαι εθνικιστής.
Albert Camus

"Τοις κείνων ρήμασι πειθόμενοι"

πλαστικό και ακρυλικό σε καμβά
80 x 90
2012






Δεν υπάρχει τίποτε αδύνατο γι’ αυτόν που θα προσπαθήσει.
Μέγας Αλέξανδρος


Αντίγραφο από λεπτομέρεια ψηφιδωτού της Πομπηίας
25 x 30
2012









-«Ξεχάστε με στη θάλασσα»

«Σας εύχομαι υγεία και ευτυχία αλλά δεν μπορώ να κάνω το ταξίδι σας/ Είμαι επισκέπτης/ Το κάθε τι που αγγίζω με πονάει πραγματικά/ κι έπειτα δεν μου ανήκει/ Όλο και κάποιος βρίσκεται να πει "δικό μου είναι"/ Εγώ δεν έχω τίποτε δικό μου είχα πει κάποτε με υπεροψία/ Τώρα καταλαβαίνω πως το τίποτε είναι τίποτε/ Ότι δεν έχω καν όνομα/ Και πρέπει να γυρεύω ένα κάθε τόσο/ Δώστε μου ένα μέρος να κοιτάω/ Ξεχάστε με στη θάλασσα/ Σας εύχομαι υγεία και ευτυχία».

(ανέκδοτο ποίημα του Θόδωρου Αγγελόπουλου γραμμένο το 1982 λίγο πριν από την έναρξη συγγραφής του σεναρίου της ταινία «Ταξίδι στα Κύθηρα»)


πλαστικό και ακρυλικό σε MDF
2012







Τα άλογα ομορφαίνουν ένα τοπίο.
Alice Walker

"Άλογο δίχως όνομα"

πλαστικό και ακρυλικό σε καμβά
2010






Το μόνο πράγμα που δεν χορταίνει ο κόσμος είναι οι υπερβολές.
Σαλβαντόρ Νταλί

"Ωδή στον Σαλβαντόρ"

πλαστικό και ακρυλικό σε καμβά
20 x 30
2012






Υπάρχουν δυο τρόποι για να λάμπεις: είτε να αντανακλάς το φως είτε να το δημιουργείς.
Paul Claudel

"Και εγένετω φώς"

πλαστικό και ακρυλικό σε καμβά
2013






Το κάλλος παντός επιστολίου συστατικώτερον.
Αριστοτέλης

"Έξυπνα όπλα"

γύψος, πλαστικό και ακρυλικό σε καμβά
2010